Thursday 3 November 2011

THOR decal concept

Salam semua, decal ni merupakan beberapa design decal yang aku penah buat (tapi banyak yang aku tak suka) so aku simpan dalam hard disk aku duduk diam-diam dalam tu. Tapi yang ni aku suka sebab aku boleh matchkan dengan beberapa aksesori yang lain seperti google glove dan helmet THOR. YEahhhh Check it out~


Thor Decal to be match with other Thor accessories :

Google Thor Enemy (on stock)

Glove Thor Phase (on stock)


Helmet Thor Quadrant 2 Monster Energy (on stock)

Decal ni masih ditahap percubaan lagi. Tapi if ade sapa-sapa yang betul-betul berminat boleh call or mesej (for serious buyer only!!) Sticker decal boleh pilih nak gloss or matte finish. RM130 RM80 PROMOTION!!
Decal ni kalo nak pasang sendiri pon boleh, kalo nak suruh aku pasang pon boleh.

Call me 013-691 5338 (Kacab/Pyan/Raja) or mesej je.


No comments:

Post a Comment